Ta strona używa ciasteczek (cookies), które są niezbędne do jej prawidłowego funkcjonowania. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
X

Możesz dokonać rezerwacji pokoju on-line.

Od

Do

Regulamin korzystania z torów bowlingowich

REGULAMIN KORZYSTANIA Z TORÓW BOWLINGOWYCH

 

1. Osoby przebywające na terenie kręgielni zobowiązane są zapoznać się z regulaminem przed wejściem na obiekt.

2. HOTEL NAD WIGRAMI *** określa w niniejszym regulaminie ogólne zasady korzystania z torów bowlingowych na terenie kręgielni.

3. Tory załączane są na: 1GODZINĘ, 30 MINUT lub 15 MINUT .

4. Przy zakupie toru na godziny/minuty czas gry naliczany jest od momentu uruchomienia systemu przez obsługę. Tor zostaje automatycznie wyłączony po upływie opłaconego czasu gry.

5. W celu przedłużenia czasu gry należy dokonać opłaty zgodnej z cennikiem przed jej zakończeniem, w przeciwnym razie po upływie czasu gra zostaje zresetowana.

6. W przypadku rezerwacji toru po upływie 15 minut od ustalonego czasu rezerwacja zostaje anulowana.

7. Przed rozpoczęciem gry każdy z jej uczestników zobowiązany jest do założenia odpowiedniego obuwia bowlingowego.  NIE WOLNO GRAĆ W BUTACH INNYCH NIŻ BOWLINGOWE!

8. Osoby posiadające własne akcesoria bowlingowe (buty, kule) mogą korzystać z nich podczas gry. HOTEL NAD WIGRAMI *** nie odpowiada za prywatne kule gości.

9. Zabrania się wnoszenia na teren kręgielni własnych napojów i żywności.

10. Zabrania się wchodzenia na rozbieg z napojami, jedzeniem.

11. Zabrania się wchodzenia do miejsc przeznaczonych wyłącznie dla obsługi.

12. Zabrania się wchodzenia na elementy konstrukcyjne oraz na tory w miejscach do tego nie przystosowanych.

13. Zabrania się dotykania i manipulowania przy urządzeniach elektrycznych.

14. Rzut kulą musi być wykonany z pola rozbiegu przed linią spalonych.

15. Przed wykonaniem rzutu należy upewnić się czy maszyna ustawiła kręgle. W przypadku oddania przez gracza rzutu w pług (barierka zgarniająca kręgle) lub prowadzenia gry przy wyłączonym torze gracz będzie obciążony karą pieniężną w wysokości 100 zł.

16. Za zniszczenia, zagubienie elementów wyposażenia obiektu obowiązuje odpłatność w wysokości 100% wartości wyposażenia.

17. Gracz może rzucać tylko jedną kulą. Kulanie dwoma kulami może spowodować awarię maszyny.

18. Podczas gry na torze może przebywać tylko jeden gracz, pozostali zawodnicy przebywają w tym czasie poza rozbiegiem.

19. Kule przeznaczone do gry w bowling, powinny znajdować się na podajnikach.

20. Kręgielnia nie odpowiada za opóźnienia wynikające z awarii technicznych bowlingu.

21. W przypadku awarii maszyny, złego ustawienia kręgli lub błędnego naliczenia punktów należy fakt ten zgłosić obsłudze. NIE WOLNO WCHODZIĆ NA TOR W CELU SAMODZIELNEGO USUNIĘCIA USTERKI. Obsługa techniczna bowlingu dołoży wszelkich starań, aby usunąć awarię w jak najkrótszym czasie.

22.  W przypadku wystąpienia nieszczęśliwego wypadku lub doznania jakiegokolwiek uszczerbku na zdrowiu, właściciel obiektu lub ubezpieczyciel ma prawo odmówić wypłaty odszkodowania osobom znajdującym się pod wpływem alkoholu, gdy zdarzenia nastąpiło strefie zakazanego wstępu (tor, maszynownia) lub spowodowana zostanie nieprzestrzeganiem regulaminu.

23. Pracownicy są uprawnieni do wyproszenia z torów osób nietrzeźwych, które zakłócają grę innym gościom.

24. Pracownik kręgielni ma prawo odmówienia wypożyczenia torów bez konieczności podawania przyczyny.

25. Wszelkie wątpliwości i problemy związane z działaniem torów prosimy konsultować z obsługą kręgielni.

26. Reklamacje uwzględnia się wyłącznie za okazaniem paragonu fiskalnego.

27. HOTEL NAD WIGRAMI *** nie odpowiada za rzeczy i przedmioty gości pozostawione na torach bowlingowych.

28. HOTEL NAD WIGRAMI ***zastrzega sobie prawo do interpretacji powyższego regulaminu.

29. HOTEL NAD WIGRAMI *** nie odpowiada za wypadki spowodowane nieprzestrzeganiem regulaminu obiektu, instrukcji oraz poleceń upoważnionego personelu.

30. Dzieci do lat 12 mogą przebywać na terenie kręgielni wyłącznie pod opieką osób pełnoletnich. Osoby, pod których opieką znajdują się osoby małoletnie, odpowiadają za wszelkie szkody wyrządzone przez te osoby

 

REGULAMIN GRY W BILARD

1. Wszelkie uszkodzenia należy zgłaszać obsłudze lokalu przed rozpoczęciem   gry.

2. Pierwszeństwo do zajęcia stołu mają osoby, które uprzednio dokonały rezerwacji.

3. Na salę nie wolno wnosić żadnych napojów lub posiłków, kupionych poza lokalem, w którym znajduje się bilard.

4. Obowiązują zasady gry w bilard według ujednoliconych przepisów uzgodnionych przed grą, aby nie dochodziło do nieporozumień i kłótni wśród graczami już podczas trwającej rozgrywki.

5. Obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu nad stołami.  

6. Zakaz stawiania jakichkolwiek przedmiotów na  stole bilardowym. 

7. Za szkody materialne wyrządzone na sali przez gracza lub osobę jemu towarzyszącą odpowiedzialność finansową ponosi gracz.

(osoba, która zarezerwowała stół). Za zniszczony sprzęt grający ponosi

następujące kary:

     -  kij bilardowy - 150zł

     -  kreda - 10 zł

 

tel. + 48 87 563 59 59

recepcja@hotelnadwigrami.pl

Kontakt

Hotel nad Wigrami***

Gawrych Ruda 39B

tel: + 48 87 563 59 59

kom.: + 48 668 696 207

e-mail: recepcja@hotelnadwigrami.pl

marketing@hotelnadwigrami.pl

Napisz do nas